Die Kutscherin aus der DAWO! – Off, zu, off, zu, off

Die Kutscherin aus der DAWO!
Grafik: DDV Kreation

Horche ma droff, nuh kommd was ganz Schbridziges. Ich habs gesehen: An dor Messe basdeln die wiedr, um das Imfzendrum offzumachn. Is noch gar ni lange her, da hads zu gemachd. Off, zu, off,zu, off kommd hier zu ofd. Rein in dä Corona, raus aus dor Corona, das is ni fein, was dä Schaddvorwaldung da mid uns machd.

Abr die hängd ja och am Drobf vom Land und das am Bund. Das is mir als Dräsdner abr zu bund. Da hamse das Impfzendrum zugemachd, weil angeblich keenr mehr gekomm is. Abr da hädde wo ma eenr von dor Schaddverwaldung ganz laud rufn müssn, es solln noch mehr komm, weil es ebn noch ni reichd. Mir reichds mid dem Hin un Her. Bleibd gesund!

EURE KUDSCHERIN

Hinterlasse jetzt einen Kommentar

Kommentar verfassen

Diese Website verwendet Akismet, um Spam zu reduzieren. Erfahre mehr darüber, wie deine Kommentardaten verarbeitet werden.